دانلود سریال خوب بد جلف قسمت ۵ | خوب بد جلف رادیواکتیو قسمت پنجم

گروه ارتش سری پی می برند که کیک زرد در اختیار حسام بوالهوس و گروهش است، که آن را بجای مواد مخدر صنعتی اشتباه گرفته اند. جاسوسان قراری برای آزاد کردن پژمان و سام می گذارند که از آن طریق به محموله کیک زرد دست بیابند، ولی اوضاع طبق نقشه آنها پیش نمی رود ....

سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو به کارگردانی محسن چگینی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و اکشن می‌باشد. در این سریال پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، فرزین محدث، تینو صالحی , شکیب شجره به هنرمندی پرداخته‌اند.





خوب بد جلف سریال جدید پیمان قاسمخانی که پس از دو نسخه از فیلم سینمایی تبدیل به سریال شد. سریال خوب بد جلف محصول سال ۹۹ که ادامه ی سری دوم فیلم سینمایی آن می باشد. «خوب، بد، جلف ۳» به اندازه کافی ماجرا و سکانس‌های خنده دار دارد. فکر می‌کنم حدود ۱۲ قسمت می‌شود و با همین بازیگران سابق و بازیگران جدیدی جلوی دوربین خواهیم برد.

بازیگران سریال

امروز پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، امیر مهدی ژوله، گوهر خیراندیش و… لیست به زودی تکمیل می شود.

خلاصه داستان سریال خوب بد جلف

خلاصه داستان بعد از سکانس قطار در سری دوم فیلم سینمایی اتفاق می افتد.
به نوعی ادامه داستان سر دوم فیلم سینمایی است که پژمان جمشیدی و سام درخشانی به دست طالبان گیر افتاده اند و موضوع سریال از اینجا شروع می شود که این دو بازیگر مشهور باید موفق به بدست آوردن کیک زرد که به دست طالبان افتاده است بشوند و در همین بین اتفاقات جالب و خنده داری رقم میخورد چرا که تیم اعزامی از آمریکا به ایران نیز خواستار بدست آوردن کیک زرد هستند و مجبور می شوند که آن دو بازیگر را نجات دهند و عملیات جدیدی را برنامه ریزی کنند. اگر چه سری دوم این فیلم سینمایی به اندازه سری اول خنده دار و حرفه ای نبود و برای برخی از مخاطبان مسخره بازی به نظر می رسید، اما با اصلاح مشکلاتی که در سری دوم بود این سریال لحظات کمدی و شادی را برای مخاطبان ایجاد میکند که قطعا ارزش دیدن را دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار